Overzicht

DNRN, of De Nederlandse Regionale Nieuwsverspreider, is opgericht in juli 2020 als overkoepelend moederbedrijf van bestaande merken als Regio Online, Krimpenerwaard Actueel en RO Podcast. Door de groei van het oorspronkelijke merk Regio Online, kon via DNRN een goede structuur en alle zakelijke informatie geboden worden. Vanuit DNRN is groei in alle mediakanalen mogelijk.

Uitdagingen

DNRN wil niet alleen haar bestaande merken versterken en uitbreiden, maar ook op sociale media een nog groter aandeel ontwikkelen, om de directe link met regio’s te maken. Het uitbouwen van de huidige online posities heeft prioriteit. Daarnaast is DNRN druk bezig om ook haar zakelijk netwerk uit te breiden. Een toevoeging van andere (offline) media wordt in de toekomst zeker niet uitgesloten.

Resultaten

Op dit moment staat DNRN nog aan het begin als overkoepelend moederbedrijf. DNRN zal als merknaam dus nog moeten groeien, maar kan steunen op de jarenlange ervaring van haar merken. DNRN heeft in ieder geval alle merken samengebracht en biedt de structuur om vanuit één punt alle merken en kanalen aan te sturen. Iets dat niet alleen zakelijk veel duidelijker is, maar ook voor alle bezoekers van de geboden mediakanalen.